top of page

הרשמה לחוגים בעיצומה

פייתון למתקדמים - Python

"כולם צריכים ללמוד איך לתכנת, כי זה מלמד אותך לחשוב" (סטיב ג'ובס)

4494494.png

חוג תכנות זו השקעה בילדים שלכם!
כתבו לנו את גיל הילדים ואנחנו נמליץ על החוג המתאים!

icons-16.png

פייתון מתקדמים
לילדים

כיתות ו'-ט'

רמה: מתקדמים (מתאים לתלמידים שסיימו שנה א' בחוג פייתון)

 משך כל מפגש שבועי: 60 דקות

40 שיעורים - מבחר ימים ושעות

מחיר: 329 ₪ * 10 תשלומים לחוג שנתי 

כל שבוע  נפתחים חוגים חדשים!

Python | תכנות | פייתון

הילדים רוצים להמשיך וללמוד לתכנת?

Python אחת השפות הפופולריות והמבוקשות ביותר ומושלמת ללימודי התכנות.

בחוג פייתון מתקדמים הילדים ימשיכו וילמדו לתכנת בשפת Python ויפתחו את החשיבה בעזרת למידה מבוססת פרויקטים.

בחוג מתקדמים בפייתון שנה ב' נלמד על מושגים מתקדמים בתכנות, נכין צ'אט משלנו, משחקים עם גרביטציה, מחלקות כמו Dinosaur Game, Don't Touch The Spikes, Chat Bot.

נלמד לתכנת לולאות מורכבות, פונקציות, מחלקות, גרביטציה, רשימות, מודלים, שמירת נתונים, עבודה עם קבצים ועוד.

​מקווים שאתם מתרגשים כמונו, אז בואו נתחיל!

שיעורי ניסיון ללא התחייבות בעלות 29 ₪

בשיעור ניסיון הילדים לומדים לתכנת, מכינים פרויקט מקסים ונחשפים לחוג 

Don't Touch The Spikes

משחק מדהים, מאתגר שכל כך כיף לתכנת אותו!

הדמות הראשית, ציפור, מנפנפת בכנפיה בכל פעם שאתה נוגע במסך והשחקן חייב להקפיץ את הדמות בתוך חלל סגור בלי לגעת בקוצים. קושי נוסף, בכל פעם ששחקן פוגע בקיר, יופיע ספייק בקיר הנגדי. אם שחקן נוגע בספייק, הוא מפסיד.

בפרויקט זה נלמד מושגים חדשים, המשחק שניצור יהיה ברמה גבוהה מבחינה תכנותית עם יעילות רבה, ויהיה דגש על צד העיצוב מבחינת התאמת צבעים בעזרת קוד. 

במשחק זה נלמד ליצור שיא ולעבוד עם קבצים.

Spikes.png

פינג פונג

משחק אהוב ומוכר, בפיתוח המשחק נלמד לאפשר לשחקנים התחלת משחק בעזרת לחיצה על כפתור התחל, והכנסת שמות שחקנים בעזרת לחיצה על כפתור הכנס משתמשים, רק לאחר מכן יתחיל משחק עבור שני שחקני מקלדת. 

נלמד בפרויקט להוסיף מאפיינים לאובייקטים, איך להזיז אובייקט בצירים x ו y וכיצד נוכל לשנות לו כיוון בכל פעם שנצטרך. 

פינג פונג.png

איקס עיגול

עד היום הילדים השתמשו בספריות ובמחלקות מוכנות, בפרויקט איקס עיגול הילדים יצרו מחלקות משלהם וילמדו המון על היעילות בשימוש במחלקות והאופציות שאפשר לתכנת בעזרת מחלקות. 

יצירת ספריות קוד מאפשרת עבודה יעילה יותר בקוד.

נלמד גם שימוש מתקדם בטבלאות ורשימות מורכבות על מנת לתכנת את הפרויקט בצורה יעילה. 

איקס עיגול.png

דרישות מקדימות

  • ילדים שסיימו חוג שנה א' בפייתון

  • חשבון Gmail

  • ידע בשפה האנגלית ברמת קריאה בסיסית

  • שליטה במערכת ההפעלה הבסיסית של WINDOWS

מה נפתח?

  • יתכנו שינויים בהתאם לרצון הילדים ולהספק.

צ'אט בוט - Chat Bot

נלמד לתכנת בוט חכם, שידע  הכל אחרי שנלמד אותו! משתמשים יוכלו ללמד את הבוט דברים והוא יזכור אותם בזכות שימוש במילונים. בפרויקט זה נלמד מושג חשוב בתכנות- מילונים, מבנה נתונים שבנוי ממפתחות וערכים (key & value). 

Dinosaur Game

משחק הדינוזאור הוא משחק דפדפן שפותח על ידי גוגל ומובנה בדפדפן האינטרנט גוגל כרום. השחקן מקפיץ את הדינוזאור כדי להימנע ממכשולים והמטרה להשיג ניקוד גבוה יותר. 

הרבה ילדים אוהבים לשחק במשחק הזה כשהאינטרנט לא פעיל ולכן מאוד מתלהבים לפתח ולתכנת אותו בעצמם. 

בחוג נלמד לתכנן ולתכנת את המשחק מאפס בעזרת רשימות, אירועים, פונקציות, ונלמד כיצד לתכנת גרביטציה לשחקן וכיצד להזיז אובייקטים ברקע בציר X. כמובן נוסיף מכשולים ודברים נוספים בהתאם לקבוצה.

Dinosaur Game.png

FLUFFY BIRD

משחק פלאפי, הקירות זזים מצד ימין לשמאל. מטרת המשחק להקפיץ את הציפור כך שבלחיצה על מקש רווח במשחק במחשב, וקליק על המסך במשחק בסמארטפון הדמות תצליח להתחמק מהקירות הזזים.

במהלך הפרויקט נלמד כיצד להזיז אובייקטים ברקע בציר X, איך ניתן לשלוט במהירות ונתכנת גרביטציה וכוח כבידה לדמות הראשית. נלמד איך ניתן לזהות פגיעה של הדמות בקירות הארוכים, ואיך לתכנת שהקירות יהיו כל הזמן בגובה רנדומלי.

FLUFFY BIRD.png

מה נלמד?

מונחים בסיסיים

הילדים ילמדו מונחים בסיסיים הערות, פקודות, משתנים, מחרוזות, קלט ופלט, רנדומליות, משפטי תנאי, לולאות, רקורסיה, היפוך מחרוזת ופונקציות. נלמד את חשיבות הלולאות (for ו- while) וכיצד משתמשים בהן בתכנות.

ספריות

הילדים ילמדו כיצד לעשות שימוש בספריות כדי ליצור תוכניות עשירות בעיצוב.

ברוכים הבאים ל- Python

הילדים ילמדו לכתוב תוכניות ב- Python מהצעד הראשון, יכירו את השפה ויבינו במה היא שונה משפות תכנות אחרות. סביבת כתיבת הקוד: trinket, סביבה אינטרנטית ללא הורדת תוכנה

בניית תוכנית

הילדים ילמדו מה זה אופרטורים לוגים, מתמטייים ובוליאניים, ילמדו לקבל מידע מהמשתמש (קלט) וכיצד לעבוד איתו.

מבנה נתונים

הילדים יבצעו פעולות על מחרוזות, ילמדו עבודה במבנה נתונים ושימוש יעיל עם טיפוסים פשוטים ומורכבים.​

פונקציות

הילדים ילמדו מה זה פונקציות, איך משפרות יעילות, ומהן פונקציות שמחזירות ערך. 

bottom of page